8 motivi principali per a finitura di a buttiglia di vetru

I buttigli di vetru in a pruduzzione dopu à u modellu, qualchì volta ci saranu assai macchie di pelle rughe, graffi di bolle, etc., principalmente causati da i seguenti motivi:
1. Quandu u biancu di vetru casca in u moldu iniziale, ùn pò micca entre in u moldu iniziale accuratamente.U attritu trà u vetru in biancu è u muru di u moldu hè troppu grande, risultatu in pieghe.
2. A cicatrice di taglio di a macchina di l'alimentazione superiore hè troppu grande, è a cicatrice di taglio di qualchi buttigli apparisce nantu à u corpu di l'buttiglia dopu a mudificazione.
3. U muffa iniziale di buttiglia di vetru è u materiale di muffa hè poviru, a densità ùn hè micca abbastanza, l'ossidazione hè troppu veloce dopu à una temperatura alta, furmendu un picculu puntu cuncavu nantu à a superficia di u muffa, chì risultatu in a superficia di a buttiglia di vetru dopu à u muffa ùn hè micca liscia. è pulita.
4. Poor qualità di oliu muffa buttiglia di vetru farà lu muffa micca abbastanza lubricated, a vitezza dropping diminuirà, è u tipu di materiale vi canciari troppu viloci.
5. U disignu muffa nizziali ùn hè raghjone, a cavità muffa hè grande o chjuca, u materiale gocce in u moldu furmendu, hè soffiu diffusion ùn hè uniforme, vi farà i macchi corpu buttiglia vetru.
6 A velocità di goccia irregolare di a macchina è l'aghjustamentu impropriu di l'ugello farà chì a temperatura iniziale di u muffa è a furmazione di u muffa di a buttiglia di vetru ùn sia micca coordinata, faciule per creà punti friddi in u corpu di a buttiglia di vetru, affettanu direttamente a finitura.
7. Se u liquidu di u materiale di vetru in u fornu ùn hè micca pulitu o a temperatura di u materiale ùn hè micca uniforme, bolle, particeddi chjuchi è billetti di linu chjuchi appariscenu ancu in i buttigli di vetru.
8. Se a vitezza di a macchina hè troppu veloce o troppu lenta, u corpu di a buttiglia di vetru serà irregolare, è u gruixu di u muru di a buttiglia serà diversu, risultatu in speckles.

图片5


Tempu di Postu: Feb-18-2022