Circa i vantaghji di pull ring cap

Circa i vantaghji ditira l'anellucap

In a vita suciale rapida d'oghje,assai persone anu adattatu per accelerà u ritmu di fà è trattà cù e cose in a vita di ogni ghjornu.Oghje, cù un ritmu cusì veloce di vita, più è più cose sò inventate è create per risparmià tempu è energia.Parlemu di i tappi di buttiglia d'aluminiu di tira.

Ci sò parechji tippi di tappi d'aluminiu di pull ring, diverse dimensioni, diversi culori è diversi materiali.Ancu se a birra tradiziunalecaphà una longa storia, hè difficiule di apre .Differenti da i tappi di birra ordinariu, u tappu d'aluminiu di l'anellu di tiratura hà un anellu di tira nantu à u tappu, chì ùn solu risparmia forza, ma ancu evita in modu efficace di ferite. un apribottiglie, forse sarà assai difficiule per noi di apre u tappu, è qualchì volta ci feremu.

Ma à questu tempu, sè vo avete un cappucciu d'aluminiu di pull ring, risparmià tempu è sforzu.Ùn pudete micca solu tirà u tappu più veloce, ma ancu ùn vi ferite micca. Pull ring capinclude un anellu di tira in plastica cap, anellu di tira d'aluminiu cap, anellu di tira in plastica d'aluminiu cap, etc.Tquì ci sò parechji tipi è stili da sceglie.

7

U tappu di buttiglia di l'anellu di tiratu hà i vantaghji di un bonu cushioning, resistenza à i terremoti, insulazione termica, resistenza à l'umidità, resistenza à a corrosione chimica, no, senza assorbimentu d'acqua, senza polvera, sbucciatura è scala, è hà un rendimentu di sigillatura assai bonu.È hè assai còmuda.

U principiu di apertura di l'anellu di pulling apertura faciule caphè: prima, l'indentazione hè prefabbricata à l'apertura di a tappa di u tank per riduce a so forza lucale.Quandu si apre, un stress relativamente cuncentratu hè generatu vicinu à l'anellu di pull.Sutta l'azzione di a forza di cisura, l'indentazione hè crackata è aperta.In generale, a diferenza di pressione in u cisterna è fora di u cisterna hè chjuca, a forza di taglio generata à l'indentazione hè chjuca è uniforme, è u cisterna ùn si romperà da sè stessu, assicurendu a sicurità di i prudutti in scatola durante u trasportu è u almacenamentu.

Dopu, aspettemu più innuvazioni ~


Tempu di Postu: 07-Jan-2022