Classificazione di culore è usu di buttigli di vetru

123

Sicondu a dumanda di u mercatu differente, ci sò diverse classificazioni dibuttigli di vetru, Ma per parechje persone, a classificazione specifica di buttigli di vetru ùn hè micca assai chjaru, in modu di facilità à tutti per avè una megliu cunniscenza di i buttigli di vetru, i pruduttori di buttigli di vetru secondu a cunniscenza di classificazione differente per fà una introduzione simplice per voi, lasciamu avè un sneak peek!

 

Prima, a classificazione di u culore

 

In buttigli di vetru, u culore più cumuna hè senza dubbitu culore trasparente certi pruduttori di buttigli di vetru in ordine per fà u pruduttu più bella qualità, ma ancu pruduce una varietà di culori, biancu, rossu, verde, è ancu neru, in breve, sfarente. culori, ci sò diverse buttigli di vetru.

 

ii.Classificazione di l'usi

 

I buttigli di vetru sò usati in tutti i modi di a vita, cusì a classificazione di l'usi hè più diversa.

 

1. Tipu di alimentu

 

Hè è per canna, bevande, iogurtu è altri commestible hè strettamente ligata à noi, cusì ci sarà un unificatu, per a fabbrica di pruduzzioni di vetru, stu tipu di buttiglia di vetru nantu à a pruduzzione hè ancu avè assai similitudini, esigenze tecnologiche sò relativamente altu. , solu à traversu un travagliu strettu è prudutti qualificati, per esse capaci di imballaggi alimentari o bevande.

 

2, medicina,

 

Parechji pruduttori di droghe sò pruduttori di buttigli di vetru specializati per l'approvvigionamentu di a fabbrica di buttigli di vetru, secondu e diverse caratteristiche di a droga, per pruduce una buttiglia di vetru, alcuni vederanu a luce faciule da ghjucà, cusì per fà marroni à l'ombra, avè un saccu di liquidu, hè facile à flussu fora, cusì a buttiglia vi dedicà una bocca affilata, in ogni modu hè bisognu à suddisfà esigenze di usu differente.

 

3. Usu ogni ghjornu

 

Sti buttigli di vetru ponu esse vistu in ogni locu in a nostra vita di ogni ghjornu.Ci sò buttigli di cusmetichi, buttigli di tinta, è ancu avà parechji tazzi d'acqua sò buttigli di vetru.Si pò dì chì sò largamente usati.

 

In più di sti classificazioni, i pruduttori di buttigli di vetru à volte classificanu ancu i buttigli di vetru secondu a dimensione.Ùn ci hè micca un standard unificatu, ma a maiò parte di elli sò spartuti da buttigli grossi è buttigli chjuchi.


Tempu di post: 18-novembre-2021