Produzzione di bottiglia di vetru artigianale

1

Bottiglia di vetru artigianaleA fabricazione include principalmente a preparazione di materiale, a fusione, a furmazione, l'annealing, u trattamentu di a superficia è a trasfurmazioni, l'ispezione è i prucessi di imballaggio.

1.Preparazione di compostu: cumpresu l'almacenamiento di materia prima, pesa, mischju è trasmissioni di compostu. U materiale cumpostu hè necessariu di esse mischiatu uniformemente è stabile in a cumpusizioni chimica.

2.fusione: a fusione di vetru buttiglia hè realizatu in u cuntinuu funziunamentu flame pool kiln (vede glass melting kiln) .The pruduzzioni di ogni ghjornu di u fornu piscina flame horizontale hè generalmente più cà 200T, è u grande unu hè 400 ~ 500T.The pruduzzioni cutidianu di ferrari flame pool kiln hè più cà 200t sottu.

Temperature di fusione di vetru finu à 1580 ~ 1600 ℃. U cunsumu d'energia di fusione cuntene circa 70% di u cunsumu energeticu tutale in a produzzione. L'energia pò esse risparmiata in modu efficace attraversu a preservazione di calore cumpleta di u fornu di cisterna, migliurà a distribuzione di a pila di stock, aumentendu u efficienza di combustione è cuntrullà a cunvezione di u liquidu di vetru. Bubbling in u tank di fusione pò migliurà a cunvezione di u liquidu di vetru, rinfurzà u prucessu di clarificazione è homogeneizazione, è cresce a quantità di scaricamentu.

Utilizà u riscaldamentu elettricu per aiutà a fusione in u fornu di fiamma pò aumentà a pruduzzione è migliurà a qualità senza aumentà u fornu di fusione.

3.molding: l'usu principale di u metudu di mudificazione, l'appiecazione di soffiu - soffiu molding piccula buttiglia, pressione - soffia molding buttiglia larga bocca (vede manifattura di vetru). Less usu di metudi regulatori. Macchina automatica di buttiglia hè largamente usata in a produzzione di Bottiglie di vetru mudernu. Sta macchina di buttiglia hà certi esigenze nantu à u pesu, a forma è l'uniformità di e gocce, cusì a temperatura in u tank d'alimentazione deve esse strettamente cuntrullata. -making machine hè u più cumunimenti used.Determinant miccanisimu buttiglia-creazione hà una larga gamma è grande flessibilità in buttiglia.Hè statu sviluppatu in 12 gruppi, doppia goccia o trè gocce molding è cuntrollu microcomputer.

4.annealing: annealing di buttigli di vetru hè di riduce u stress permanente di i residui di vetru à u valore permessu. L'annealing hè di solitu realizatu in u fornu di ricottura cuntinuu di a cintura di rete, a temperatura di ricottura più alta hè di circa 550 ~ 600 ℃. .2) adopra u riscaldamentu di circulazione d'aria forzata, cusì chì a distribuzione di a temperatura in a sezione trasversale di u fornu hè coherente è si forma una cortina d'aria, chì limita u muvimentu di flussu d'aria longitudinale è assicura a temperatura uniforme è stabile di ogni cinturione in u fornu. .

5.Trattamentu di superficia è trasfurmazioni: in generale per u metudu di rivestimentu di l'estremità calda è fredda di u furnace di annealing per u trattamentu di a superficia di buttigli di vetru.

Cusmetichi avanzati è buttigli di perfume sò spessu macinati è lucidati per eliminà e macchie di muffa è aumentanu u lustre.U glaze di vetru hè appiicatu à a superficia di a buttiglia, cottu à 600 ℃, è fusionatu cù u vetru per furmà un mudellu permanente.

Se l'usu di a decorazione di pigmentu organicu, solu da 200 ~ 300 ℃ di fusione.

6.Ispezione: scopre i prudutti difettu, per assicurà a qualità di i prudutti. U difettu di a buttiglia di vetru hè divisu in difettu di vetru stessu è difettu di forma di buttiglia. U primu include bolle, petre, strisce è errori di culore; L'ultimi sò crepe, spessore irregolare. , deformazione, spots friddi, arrughe è cusì.

Inoltre, verificate u pesu, a capacità, a tolleranza di a bocca di l'buttiglia è a dimensione di u corpu, a resistenza à u stress internu, u scossa di u calore è u stress. Incapace di adattà, ci hè avà un equipamentu di ispezione automaticu, ispettore di bocca di buttiglia, ispettore di crack, apparatu di ispezione di spessore di muru, tester di estrusione, tester di pressione, etc.

7.Packaging: imballaggio di scatula di cartone ondulatu, imballaggio di scatula di plastica è imballaggio di pallet.Tutti sò stati automatizati. Imballaggio di scatula di cartone ondulatu da imballaggio di buttiglia viota finu à u riempimentu, vendita, utilizate u listessu cartone. imballaggio hè di urganizà buttigli qualificati in array rettangulari, si move à pallet stacking strata per strata, à u numeru specificatu di strati sarà imballata.

Hè di solitu cupertu cù film plasticu, chì hè riscaldatu à shrink, strettu impannillatu in un solidu tutale, è poi bundled, chì hè cunnisciutu ancu com'è imballaggio termoplastic.

 


Tempu di Postu: Settembre-08-2021