Introduzione di pruduzzione dettagliata di u coperchiu di l'anellu di birra per l'applicazione

Coperchi di birra d'aluminiusò fatti d'aluminiu, cù una bona prestazione di igiene, ùn anu micca arrugginitu, micca apertu convenientu, ùn anu micca bisognu di strumenti ausiliarii. Pò prevene u furtu assai bè, secondu e diverse esigenze di i clienti, a cima di u coperchiu pò esse incisa cù diversi mudelli. , parolle, mudelli è cusì on.There sò dui tipi dicopertine pull-back.

U pull-back pò esse tiratu per sughjerà o versà u liquidu.L'altru hè u stile di bocca grande, in quale quasi tutta a tapa hè scuperta quandu utira l'anelluhè tiratu, per facilità a rimuzione di l'alimentu in l'internu.

applicazione

U corpu di u tank hè furmatu direttamente da u prucessu di disegnu, senza fuga.E duie latte ùn anu micca bisognu di saldatura è sigillata.A resistenza di sterilizazione d'alta temperatura pò assicurà a salute di u produttu, bella forma è bon effettu.

Capemu chì ucoperchi d'anelli di tira di birra piena di lacrimehè largamente usata, u prucessu hè più perfettu, a struttura hè bella è generosacoperchio di tira di birra completamente strappatuserà ghjittata dopu à l'apertura, chì portarà à a contaminazione di l'aria è pò ferite à l'altri, chì hè u svantaghju di completamente strappatu.

Di sicuru, i prezzi di diversi tipi di coperchi di pull ring sò ancu diffirenti.Diversi mudelli implicanu diverse tecniche. Hè à voi di cuncepisce ciò chì vulete.


Tempu di Postu: Nov-26-2022