Cumu hè calculatu u prezzu di i buttigli di vetru?

Chì fattori influenzanu direttamente u prezzu di buttigli di vetru?
Cosa dannu u prezzu di buttigli di vetru?
U prezzu dibuttigli di vetruùn hè micca listessu, perchè hè divisu in diverse specificazioni è mudelli, ancu i stessi beni sò diffirenti, cusì u prezzu di buttigli di vetru hè diversu.
Allora, chì hè veramente a decisione?
Sottu i pruduttori di vetru Guangzhou per spiegà!

sucai

1, materiali, specificazioni è mudelli sò diffirenti, u prezzu hè diversu
Per esempiu,bottiglie di vinusò spartuti in altu biancu, cristallu biancu, biancu è biancu buttigli bianchi è buttigli culurite, chì vinu usa quali buttigli, cum'è u vinu di granu puri cù tutti i buttigli di vetru trasparenti, Maotai assai cù buttigli di vinu latte, vinu rossu è vinu sò usati cù culurite buttigli di vetru.
In l 'usu di secondu à i bisogni di l'applicazioni attuali è e disposizioni per fà l'usu, in cunfurmità cù e norme è i metudi specifichi di l'applicazione per realizà chjaru, ponu presentà in modu adeguatu certe caratteristiche è vantaghji.

huazhuangpp

2, u tipu di tappu buttiglia ùn hè micca listessu, u prezzu ùn hè micca listessu
Parechje persone dicenu chì una piccula tappa di buttiglia hè cusì dannusu?
Ùn ci hè dubbitu nantu à a risposta.
U tappu di buttiglia hà a funzione di sigillare.U tipu di tappu di buttiglia hè tappu di buttiglia di plastica, tappu di vetru laminatu, tappu d'aluminiu è tappu di fusione di plastica d'aluminiu.
Sicondu a struttura di u tappu plasticu hè divisu in trè gruppi di coperta, cinque gruppi è sette gruppi, secondu a tecnulugia di trasfurmazioni di culore di casting, spraying, prucessu d'electroplating, UV, water plating, etc.;
Copertura d'aluminiuhè divisu in una tappa d'aluminiu è una tappa d'aluminiu 3 oxide 2, una tappa di vetru laminatu hè divisa in una tappa di vetru laminatu di core solidu è una tappa di vetru laminatu cavu.
U prezzu di u materiale di cork differente è a produzzione ùn hè micca u stessu, u sessu ermeticu ùn hè micca listessu, u costu hè diversu, u pruduttu finitu serà diversu naturali.
Produttore di bottiglie di vinu

pingzi

3, buttiglia di vetrua qualità ùn hè micca listessu, u prezzu ùn hè micca listessu
Cum'è u dicenu, "Avete ciò chì pagate", chì include u materiale, u grossu, l'indice di refractive, u stress termicu, a durabilità è altri indicatori di vetru laminatu.
A cura di qualità, a durabilità, e specificazioni ùn sò micca listessi, a qualità di a produzzione di buttigli di vetru serà diversa.
U numeru tutale di compra ùn hè micca listessu, u prezzu ùn hè micca listessu
Hè evidenti, cumprà parechji, decine, innumerevoli prezzi ùn sò micca listessi, u più bassu u più caru, uguali à l'ingrossu è u retail.
Per l'acquistu di un gran numaru di cumpagnie, ci sò generalmente sconti preferenziali supplementari, hà mantinutu a cooperazione à longu andà.
5. Diversi fabricatori anu prezzi diffirenti
L'attrezzatura di a macchina, u prucessu di produzzione è u metudu di cuncepimentu utilizatu da diversi fabricatori di buttigli di vetru ùn sò micca listessi, è u prezzu di e merchenzie ùn hè micca listessu.
Per esse in gradu di cumprà più in u casu di più, secondu i so propiu esigenze di sceglie u fabricatore ghjustu.
Sopra hè u periculu di u prezzu di buttiglia di vetru altu è bassu parechji livelli di elementi, i boni pruduttori di bottiglia di vetru sò in realtà sustene u standard di "qualità ecunomica è alta", a cumpagnia voli a tendenza di sviluppu à longu andà, ùn pò micca fighjà l'attuale petite. prufittu, a commodità hè impurtante per fà bè.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021