cumu sceglie u mudellu adattatu per u vostru campu particulare!

Cunsiglii di u core: PP pò esse classificatu secondu diversi sustrati, in a classificazione pò ancu esse diverse specificazioni di u flussu di fusione, è ancu secondu l'usu di additivi per i commodities individuali per determinà l'usu di specificazioni.Per esempiu, in un solu polimeru, MFR: 12 o più pò esse usatu per generaleprudutti d'iniezione, pò ancu esse usatu per a produzzione di fibre multifilament, è pò esse fabricatu apposta per furnisce una distribuzione larga di pesu molekulari per migliurà a processabilità di u segmentu di u spinu di u tissutu di fibre. per aumentà l'apertura per risponde à i bisogni disaccu di plasticaprudutti.
1. Livellu generale (omopolimeru)
Monopolimeru, o omopolimeru, hè a materia prima da quale u propilenu puru hè polimerizatu.
2. Impact COPOLYMER
Quandu un solu polimeru hè aghjuntu cù gomma di propilene di etilene, a forza di l'impattu dipende principalmente di u cuntenutu di gomma, è a resistenza à u fretu dipende principarmenti da u cuntenutu di etilene. Diversi pruduttori di materie prime prucede diverse, u cuntenutu massimu di etilene hè ancu diversu.
3. High isotacites o HIGH CRYSTALLINITY
Reduce u cuntenutu di a struttura dislocazione in polimeru PP, l'aumentu relative di u cuntenutu di struttura rigulari, migliurà ancu a cristalinità. Improveghja principalmente a rigidità, a temperatura di denaturazione termale, a durezza di a superficia, a resistenza à i scratch è a lucentezza di materie prime. L'agente di nucleazione cuntribuisce ancu à l'aumentu di e proprietà sopra.
4. COPOLIMRU casuale
A copolimerizazione randomizzata hè a copolimerizazione di propilene è etilene.L'etilene hè dispersu irregularmente in u polimeru, chì principarmenti reduce a cristalinità di u polimeru è migliurà a trasparenza.
5. Terpolimeru
Hè una estensione di l'aleatoriu di polimeru, in generale cuntene propilene etilene (EPR) i livelli più alti à 3,5%, ma ci hè ancu un prucessu pò esse aghjuntu à 5%, è più altu cuntenutu di etilene in u produttu più dolce, temperatura di deformazione termale, ammollimentu. puntu, u più bassu a temperatura di sigillatura di calore, à volte in ordine per aumentà u cuntenutu di etilene cù l'aiutu di butadiene o altri ingredienti terzu diventanu trè polimeru cumuni, cusì à ghjunghje sin'à i bisogni di a pruprietà fisica sopra.
6. Alloy grade
A mistura di diverse materie prime plastiche cù una proporzione alta pò esse qualificata cum'è qualità di lega.Per esempiu, PP aghjuntu cù LDPE pò migliurà a dulcezza è a forza di l'impattu, è pò ancu riduce u collu è aumentanu a liscia in a trasfurmazioni.In molding, si pò dinù riduce u phenomenon.PP materiale goccia plus EPR plus HDPE pò mantene a rigidità, riduce u fenomenu whitening causatu da altu cuntenutu EPR, è migliurà a forza impattu.
7.Compounding
A mistura di diversi materiali

sucai


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021