Cumu realizà u scaricu zero di l'acqua residuale di carta

U novu pruduttu Aqua lineZero di Voitha Aqua line pò riduce u cunsumu d'acqua per tonna di carta à 1,5 metri cubi, ottenendu u scaricu di l'acqua residuale zero.
A riduzzione di u cunsumu d'acqua è l'aderenza à u sviluppu sustinibili hè unu di i sfidi principali in u prucessu di funziunamentu di l'imprese di carta. A nova soluzione Aqualine Flex è Aqua lineZero in a gamma di gestione di l'acqua di a linea Aqua di Voith ùn solu riduce significativamente u cunsumu d'acqua in u prucessu di carta, ma ancu di riduce significativamente u cunsumu d'acqua in u prucessu di carta. ancu ottene un loop d'acqua cumplettamente chjusu.Aqua line Zero, una suluzione innovativa sviluppata da Voith in cullaburazione cù Progroup, una sucietà di carta tedesca, hà realizatu successu a so prima prova.
Aduprà stu sistema per pruduce una tonna di carta solu bisognu di 1,5 metri cubi d'acqua, è à u stessu tempu, riduce l'emissioni di carbone da circa 10%.
Eckhard Gutsmuths, Voith product manager Progroup vole riduce u cunsumu di risorse quant'è pussibule senza compromette a qualità di produzzione. A cumpagnia pò pruduce 750 000 tunnellate di cartone è carta ondulata per annu. -Unità di trattamentu d'acqua in loop di Aqua line Zero.
Aqua Line
Aqua linetrattamentu di l'acquaA tecnulugia pò simultaneamente cunduce u trattamentu biologicu anaerobicu è aerobicu di l'acqua di prucessu di fabricazione di carta, rializendu a sustenibilità di a gestione di l'acqua. Utilizendu sta tecnulugia, solu 5,5 à 7 metri cubi d'acqua hè necessariu per pruduce una tonna di carta di imballaggio, è solu 4 à 5,5 cubi. metri d'acqua di purificazione hè scaricata per ogni tonnellata di carta prodotta.
Aqua Line Flex
Aqua line Flex porta u sistema di gestione di l'acqua un passu più avanti. Per mezu di l'integrazione di u sistema di filtrazione supplementu in u ciclu di l'acqua di a macchina di carta, l'acqua di prucessu pò esse riutilizata dopu a purificazione, riducendu cusì u cunsumu d'acqua pulita. Trattamentu biologicu è filtrazione sistemi, u cunsumu di acqua pulita hè ridutta à menu cà 5,5 metri cubbi per tonna di carta, mentri l 'scaricamentu di acque di scarico hè menu cà 4 metri cubbi per tonna di carta.
Aqua line Zero circuit chjusu d'acqua
L'unità di trattamentu biologicu Aqua line Zero usa un prucessu cumpletamente anaerobicu (cunnisciutu cum'è "reni biologicu") per ottene un ciclu cumpletamente chjusu di u ciclu di l'acqua. Tutta l'acqua purificata hè tornata à u prucessu di pulping, riducendu a scaricazione di l'acqua residuale à zero. Inoltre, l'acqua purificata filtrata pò esse usata invece di l'acqua, riducendu cusì u cunsumu d'acqua. A grande quantità di biogas prodotta da u prucessu di trattamentu biologicu anaerobicu tutale pò esse usata cum'è fonte d'energia primaria per aiutà à riduce u cunsumu d'energia è l'emissioni di carbone.
Cù AqualineZero, tutta l'acqua purificata hè tornata à u prucessu di pulping, riducendu a scaricata di l'acqua residuale à zero.
Reduce a dumanda di l'ossigenu chimicu in u prucessu di fabricazione di carta Quandu si tratta di l'acqua di prucessu, u requisitu più criticu hè di riduce a dumanda chimica d'ossigenu (COD), chì hè a quantità di tutti l'ossidi in l'acqua in certi cundizioni. , amido è additivi.CO in acqua pò esse ridutta da trattamentu anaerobicu è aerobicu

zhibei


Tempu di post: 05-05-2021