A riunione preliminare standard di l'industria "tubu di carta quadrata" si s'hè tenuta senza problemi

1

Oghje, a matina di u 15 di settembre di u 2021, u Cumitatu Tecnicu Naziunale di Amministrazione di Standardizazione di Imballaggi hà ospitatu una riunione di pre-esame di u standard di l'industria di "Tubu di carta quadratu" in forma di cumminazione online è offline.

Federazione di imballaggi di Cina, centru di ricerca è teste di imballaggi in Cina, centru di cuntrollu di qualità di i prudutti di imballaggio naziunale (guangzhou), cumitatu elettronicu unitu di China, istitutu di cuntrollu di qualità è istitutu d'ispezione, università jinan in guangzhou, refrigeratori hisense rongsheng (guangdong) co., LTD. , Gree Electric Appliances, Inc.di Zhuhai, shenzhen good rhett detection technology co., LTD., xiamen lian Chen packaging technology co., LTD., muntagna

Eagle International Holdings Co., LTD, Dongguan City Teng Basement Liyuan Environmental Protection Material Co., LTD., Guangdong Huimei's Environmental Protection Technology Co., LTD., Guangdong dongguan Tai Paper Co., LTD, Taizhou YaJing Machinery Equipment Co., LTD. ., Jiangsu China packaging group co., LTD., Hangzhou bear Technology Co., LTD., Seaside (Ningbo) Paper products Co., LTD., Guangzhou Sea side Technology Co., LTD., etc.

Diversi esperti è imprese anu assistitu à a riunione. A riunione hè stata presiduta da Wang Li, vicepresidentu di a Federazione di Packaging Chine è secretariu generale di u Cumitatu Tecnicu Naziunale di Standardizazione di l'Imballaggio. L'unità di redazione di u standard - Guangzhou Haifang Technology Co., Ltd. hà introduttu a compilazione. prucessu di u standard in nome di u gruppu di travagliu.

L'esperti chì participanu à a riunione anu discututu u cuntenutu di u standard cun cura, è pruposti suggerimenti per a mudificazione. L'esperti di u cumitatu di rivisione anu dumandatu à u gruppu di travagliu di redazione standard per rivisione è migliurà u standard u più prestu pussibule è sottumettenu à tutti i membri di u Cumitatu. per rivisione secondu l'opinioni di u Cumitatu di pre-revisione.

Cum'è un materiale di imballaggio di carta in l'ultimi anni, u tubu di carta quadratu hè statu gradualmente popularizatu è appiicatu in l'imballaggio di u produttu, a logistica, l'esibizione è l'altri industrii. Attualmente, ùn ci hè micca un standard naziunale currispondente o standard di l'industria per standardizà tali prudutti.A formulazione di stu standard furnisce un riferimentu tecnicu efficace per i prudutti di imballaggio di tubi di carta quadrata in produzzione, vendita, gestione di qualità è altri aspetti chì sò più in linea cù i bisogni di u mercatu è adattati à u prugressu di a scienza è a tecnulugia.

Attraversu u stabilimentu di i termini, u standard di qualità di u pruduttu hè più accunsentutu da u Angle di scientificu, applicabilità è praticità, chì hà da ghjucà un rolu impurtante in a migliurà a qualità di u pruduttu, prumove u prugressu tecnologicu di i prudutti tubi di carta quadru è furnisce prudutti megliu per a sucità.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021