U sviluppu di a buttiglia di vetru in l'industria di l'imballaggio

Quandu eramu ghjovani, a maiò parte di u sucu, a birra è u licore chì avemu bevutu era imballatubuttigli di vetru.

Nta l 'ùrtimi anni, cù u sviluppu cuntinuu di l' industria imballaggio, i prudutti di vetru gradualmente fade fora di a nostra vita, un pocu da altri materiali imballaggio à rimpiazzà.

L'imballaggio di vetru hà un impattu senza precedente, perchè u so sviluppu hà purtatu una grande influenza.

buttiglia di vetru

Nta l'ultimi anni, cum'è a qualità di vita cresce incessantemente, u cunsumadore di ogni tipu di qualità di l'alimentu è di bevanda è di qualità di imballaggio sempre più strette, l'imballu originale di vetru si diversifica gradualmente, alcuni di l'articuli imballati in cuntenituri di vetru sò gradualmente cambiati in plastica PET è imballaggio di cuntenituri di metallu, apparisce stu tipu di circustanza di l'altu costu di a ragione hè una buttiglia di vetru, avè in parechji paesi,

L'usu di cuntenituri di vetru in lochi publichi, cum'è fora, cuncerti è cuncorsi, hà assai influinzatu l'usu dibuttigli di vetru.

pingzi

PETbuttiglia di plasticahè trasparente, alta barriera, plastica, resalable, sti pruprietà facenu in u mercatu di bevande soft hè in crescita, in succhi di frutta, bevande succhi di frutta è altri mercati, a quota di mercatu hè gradualmente crescente, a quota di mercatu hè rapida.

Ma i pruduttori di PET anu bisognu di migliurà a resistenza à l'ossigenu è a resistenza à u calore per rende più competitiva.

cappucciu di gomma

In cunsiderà chì l'imballu di latte metalliche hè faciule da portà, ben fattu, temperamentu elegante, alta efficienza di riciclamentu, i latti di metallo in certi spazii di cunsumatori sò stati ancu supportati da i pruduttori è i cunsumatori.

A quota di mercatu hè ancu in crescita.

Tuttavia,buttiglia di vetrufabbrica hè sempre stata a prima scelta di imballaggio vinu, chì face dinù ghjente forma abitudini cunsumu inerente, stu cunsumu abitudini sò imperceptible, cortu-termine ùn cambia.

A buttiglia di vetru hà parechji culori, è e caratteristiche trasparenti di a buttiglia di vetru, più i sfarenti culori, da u culore chjaru à u scuru pò esse sceltu.

Questa trasparenza permette a necessità di luce durante u prucessu di invechjamentu, chì permette à a cantina di selezziunà diverse buttigli di culore secondu a varietà di vinu.

I buttigli trasparenti cù a sabbia spray è altri effetti, parenu avè più texture, chì hè ancu a ricerca di a cantina.

Per quessa, s'è a fabbrica di buttiglia di vetru aumenta u migliuramentu tecnicu in l'input di produzzione, a buttiglia di vetru serà sempre in a pusizione di punta in u campu di imballaggio.

Ancu i prudutti di vetru sò rimpiazzati da altri imballaggi, ma i buttigli di vetru sò sempre un imballaggio indispensabile in a nostra vita.

Solu sviluppendu constantemente un imballaggio di vetru megliu, pudemu fà chì l'imballaggio di vetru si sviluppa è megliu per a nostra vita


Tempu di post: 11-ghjugnu-2021