U futuru di l'industria di i tappi di bottiglia

U futuru ditappu di buttigliaindustria

Cù u sviluppu di i tempi, a vendita online in Cina hè diventata assai cumuna,Dopu à u ritmu di i tempi, u banner di e-commerce transfruntier hè diventatu gradualmente più è più populari. Cù u sviluppu di a situazione epidemica in i paesi stranieri, hè diventatu sempre più crackatu.,Parechje fabbriche straniere sò affruntate à a chjusura. Per quessa, à questu tempu, duvemu coglie l'uppurtunità è piglià un grande passu nantu à a strada di u sviluppu à l'esteru.

U vantaghju di l'industria di i tappi di buttiglia si trova in a so flessibilità è altu cunsumu.Quandu i clienti stranieri sò affruntati cù scelte, sò spessu a compra.Prima di tuttu,À questu tempu, dipende s'ellu u prezzu datu da a cumpagnia pò ghjunghje à u prezzu ideale di u cliente. U sicondu hè a qualità di e merchenzie.S'ellu ci cunfidemu solu di i prezzi boni per attruverà l'attenzione, ùn hè micca abbastanza.Avemu bisognu di ottene l'eccellenza in a qualità per mantene u cori di i clienti. In l'industria di tappi di bottiglia cù un altu cunsumu di ogni ghjornu, ciò chì duvemu fà ùn hè micca solu truvà i clienti è cuntattate i clienti, ma ancu mantene i clienti è lasciate chì i clienti anu abbastanza fiducia. in a cumpagnia, Solu in questu modu pudemu avè una bona prospettiva di sviluppu futuru.

I spazii di sviluppu di i tappi di buttiglia di a nostra cumpagnia sò basamente cuncentrati in Asia, u Mediu Oriente è Africa. 

1

Avà chì avemu una direzzione generale di sviluppu, avemu bisognu di una bona strategia di operazione.

A causa di l'epidemie, a vendita generale di e-commerce hè cresciutu di 25% in u mondu in u 2020, chì hè previstu di aumentà significativamente in u futuru, chì marca ancu un cambiamentu più profondu in l'abitudini di compra di i cunsumatori..Per quessa, più in più di cunsumu di ogni ghjornu circuleranu nantu à a reta.

Sicondu l'analisi di dati, a maiò parte di i clienti venenu da a ricerca per truvà prudutti.Per quessa, avemu bisognu di ottimisà u titulu di u produttu per fà più faciule per più clienti per truvà noi quandu

circà i prudutti图片2

Infine, in l'industria di tappi di bottiglia, u putenziale di sviluppu serà più grande è più grande, a dumanda di e persone di tappi di buttiglia serà sempre più, i requisiti per l'apparizione di tappi di bottiglia cuntinueghjanu à cresce, è u futuru mercatu di tappi di bottiglia serà. booming.

图片3


Tempu di pubblicazione: 24-dic-2021