Mangiate plastica ogni ghjornu senza sapè.Eccu ciò chì face à u vostru corpu

Mantene a stabilità in a temperatura di l'acqua
Ch'ella sia fredda o calda, i buttigli di vetru sò capaci di mantene a so temperatura à livelli parenti è, in questu, assicuranu ancu chì ci hè cero assorbimentu di sapori o culori da u dettu cuntainer.

cxzcsa

Pulizia rapida è igienica
I buttigli d'acqua di vetru sò faciuli in u so mantenimentu è ùn perdenu a so chiarezza quandu sò lavati o infusi cù altri liquidi.Questu ùn hè micca u casu cù i buttigli di PET.

fsgrfsd

Zero contaminazioni
Duvete avè avutu l'odore o u gustu quandu beie l'acqua da una buttiglia PET, perchè quandu sò esposti à u calore è l'umidità, sò prubabile di liberà tossine dannosi cum'è BPA chì ponu purtà à malatie dannosi.I buttigli di vetru ùn emettenu micca un gustu o un odore bruttu o stranu, nè ùn ci hè alcun spaziu per i residui quandu l'acqua hè cunsumata in buttigli di vetru.
a nostra cumpagnia hè un fornitore prufessiunale per un saccu di plastica differente.a nostra cumpagnia hè appruvata da a cumpagnia SGS.assicuremu a qualità di e merchenzie.
Vi daraghju a nostra citazione raghjone secondu u vostru esigenza di dettagliu è a quantità di ordine. Se qualchissia vole cumprà, per piacè cunsultatemi è vi vultaraghju appena andemu in linea.Avemu a nostra propria fabbrica è aghju da assicurà chì pudemu dà un prezzu competitivu
A nostra cità hè in Shandong yantai, yantai hè una cità in riva di mare, benvenuti tutti à u viaghju di yantai, sò sicuru chì possu esse una guida assai bona !!
Pudemu chjappà à u sole nantu à a spiaggia è gode di u sole.
Pudete ancu fà un appuntamentu in un certu dopu meziornu, per vede u bellu tramontu.
Di sicuru, a nostra cità hà ancu u famosu vinu è frutti di mare, pudemu chattà in a sala di vista di mare mentre gode di l'alimentariu !!!!
Questa hè una cosa assai bona, ùn possu micca aspittà digià!


Tempu di post: 20-Jan-2021