Belle bottiglie di vetru

I buttigli di vetru sò in ogni locu in a vita,Bottiglie di vinu rossu, vinu biancu, biera è bevande. Sapete chì tipu di buttigli di vetru ci sò? Sicondu a materia prima, hè divisu in una buttiglia di vetru biancu ordinariu, una buttiglia di vetru biancu alta è un cristallu biancu. buttiglia di vetru.

图片1

Riguardu à a storia di a buttiglia di vetru, ci hè un dittu populari quì. A legenda dice chì hè stata inventata accidentalmente più di 3 000 anni fà.Era durante un picnic nantu à a spiaggia chì u focu hà funnutu u quartz nantu à a spiaggia è hà fattu u vetru, chì dopu anu usatu per fà buttigli di vetru.

Un'altra storia dice chì più di 5 000 anni fà, un artighjanu egizianu facia ceramica quandu hà nutatu qualcosa brillanti nantu à questu.Allora l'hà analizatu è hà truvatu chì ci sò sustanzi in l'argilla chì brusgiavanu trasparenti quandu si mischianu cù soda.E poi pigliò quellu è hà fattu u vetru è l'hà soffiatu in forme.

E diverse belli buttigli di vetru chì vedete ùn sò micca faciuli à fà,Passa per una quantità di processi.Trattamentu di a materia prima - Preparazione di batching - Dissoluzione - Formazione - Trattamentu termicu. I buttigli di vetru anu una qualità generale di l'acciaio,Modulazione di vetru secondu u mètudu pruduzzione pò esse divisu in soffiu manuali, soffiu miccanicu è extrusion molding trè metudi.

   Ci sò parechji tippi di buttigli di vetru, da tondi, quadrati, à buttigli di forma speciale cù manichi, da buttigli incolori trasparenti ambra, verde, blu, neru è buttigli di vetru opacu opacu, etc.

A prossima volta, dopu avè bevutu una bevanda o vinu, pudemu lavà a buttiglia per osservà i so ingredienti è e caratteristiche !


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022