Ottu tappi di vinu cumuni - tappi di buttiglia di polimeru

U tappu polimeru hè un tappu fattu di schiuma di polietilene.Sicondu u prucessu di pruduzzione, pò esse divisu in parechji tippi: tappi di estrusione cunghjunta, tappi di estrusione separati, tappi di schiuma stampata, etc.

Per tastà una buttiglia di vinu russu, a cosa naturali hè di staccarla.

Quandu si tratta di corks, a maiò parte di a ghjente hà una maghjina di sigillatura è prutezzione di u vinu. Ma ci sò parechji tipi di vinu, cusì per "prutege" sti qualità di u vinu, anu bisognu di diversi materiali, diversi tipi di tappi.

图片1

Dopu avè fattu, certi vini sò invechjati in botti di quercia per un periudu di tempu, è u restu di a so vita passanu in l'buttiglia finu à ch'elli sò aperti. Cumu un vinu hè presentatu in quantu à l'aroma è u gustu hè largamente ligatu à a scelta. di sugheru.Oghje rete di vinu rossu per voi per introduci ottu tappi di vinu rossu cumuni - tappu di buttiglia di polimeru.

U tappu di buttiglia di polimeru hè un tappu di buttiglia fattu di spuma di polietilene. Attualmente conta per u 22% di u mercatu di vinu in bottiglia. U vantaghju di i tappi di polimeru hè chì eliminanu u gustu di u sugheru è i prublemi di rottura, è a so cunsistenza di u produttu hè abbastanza alta, chì pò assicurà. chì tuttu u batch di vinu hè in un apprussimativu u listessu stadiu invechje. À u listessu tempu, a tecnulugia di pruducia tappi polimeru cuntinueghja à sviluppà.

Per mezu di u cuntrollu di a permeabilità di l'ossigenu, i tappi cù diverse tassi di permeabilità di l'ossigenu ponu esse pruduciutu per risponde à i bisogni di e diverse varietà di vinu, cusì chì i vignaghjoli ponu avè l'uppurtunità di capiscenu è cuntrullà l'anziane di i buttigli durante u almacenamentu.


Tempu di Postu: Aug-08-2022