Un bonu imballaggio, vendite di pacchetti! Cumu l'imballaggio riesciutu permette à i prudutti?

 

22

Chì ghjèbonu imballaggio di buttiglia di birra?Questu hè una materia di opinion.What hè successu imballaggio? Una risposta hè vendita! 80% fighjate à u livellu apparenza, imballaggio 3 seconde missione, à u cliente à hit.Show l'attitudine di vinu artighjanali Chinese.

A buttiglia unica in acciaio inox piglia un percorsu inusual, cù a texture è u gustu, chì a separa istantaneamente da a buttiglia verde cumunimenti utilizata in a birra industriale ordinaria, mette in risaltu l'alta qualità è u valore altu di a birra artigianale di Ley bold è furnisce un forte sustegnu à l'alta qualità. prezzu di u pruduttu.

Crià temi per i prudutti è pruducia u calore hè una strategia impurtante di imballaggio design.Laibao World Cup durante u lanciamentu spiciali di a versione bandiera, cù u World Cup calda, calda à vende fora di stock.

A biera pò esse chjamata u sangue di u rock and roll.A serie "Rock with Beer" hà sbulicatu in u circulu musicale.I cantanti rock sò stati listati nantu à l'etichetta di u vinu, è u spiritu di roccia è l'attitudine di a biera artighjanali sò stati perfettamente integrati.

Quale hà dettu chì a biera hè solu u privilegiu di l'omi ?Per u mercatu femminile, avemu designatu u fruttu MON.A birra Omsg, cù l'imaghjini di cunigliu simpaticu, chì hà catturatu u cori di millaie di donne appena ghjuntu in u mercatu è diventa a prima scelta per i partiti di fidanzate.

Aghjurnamentu tradiziunale di u meli.Nantu à l'imballu di u produttu, abbandunà u stilu abituale di i prudutti domestici, aduttà u disignu minimalista, riflette l'appellu di l'uriginale, naturali, sanu è puru, è formate a differenza di altezza estetica cù i prudutti cuncurrenti, prumove l'aghjurnamentu è a trasfurmazioni di Sen..Bee Garden posizionamentu di miele high-end.

U disignu di l'imaghjini vividi è interessanti si estende a pupulazione principale di u meli da e persone medie è vechje à i ghjovani, aumentendu u publicu di destinazione di u meli. , tantu chi singulu cum'è zi culuritu, tantu ca la finestra viotu addiventa riccu è chinu, singulu micca solu cori, duru amate sè stessu.

Approfittendu di u tema di "single", a marca hà u so propiu flussu di calore, chì sploderà u mercatu appena apparisce.A capacità originale pianificata hè luntanu da risponde à i bisogni, è i venditori anu longu fila di ordini.

U disignu di l'imballaggio ùn hè micca solu un pacchettu simplice di produttu, ùn pò micca solu stà trà i Stati Uniti è i Stati Uniti. U valore di l'imballaggio hè basatu annantu à duie funzioni: risparmiu di costu è pins di produttu.

 


Tempu di pubblicazione: 15-10-2021