Cume upirari currettamente stampa di inchiostro di decolorizazione strumentu resistente à l'usura

A macchina di prova di decolorazione di l'inchiostro hè ancu chjamata tester di decolorazione di l'inchiostro,macchina di prova di decolorazione di stampa di tinta, Tester di decolorazione di l'inchiostro, macchina di prova di resistenza à l'attrito di l'inchiostro, appartene à unu di i strumenti di prova di stampa più tipici.

Macchina di prova di decolorazione di l'inchiostro da Kunshan Haida strumenta pruduzzione prufessiunale, mudellu FOR HD-507, utilizatu per pruvà l'aderenza di l'inchiostro, per ghjudicà a qualità di l'inchiostro.

Sta macchina pò fà una prova di macinazione secca, una prova di macinazione umida, una prova di cambiamentu di decolorazione, una prova di carta fuzzy è una prova di attritu speciale.

A prova d'abrasione Inkblot hè un metudu di prova cuncepitu per valutà a resistenza à l'abrasione o l'abrasione di inkblot nantu à carta o cartone.

Metudu di funziunamentu di strumenti resistenti à l'usura di decolorazione di stampa di tinta:

Unu, inchiostro stampa decolorization strumentu usura-resistenti usa: inchiostro stampa decolorization strumentu resistente à l'usura hè principarmenti utilizatu in a resistenza à l'usura di u stratu d'inchiostro di stampa, a resistenza à l'usura di a scatula di stampa di culore, a resistenza à l'usura di u stratu fotosensibile di a piastra Ps è a prova di resistenza à l'usura di u rivestimentu di a superficia di i prudutti.

Analisi efficaci di e differenze in a resistenza à l'abrasione di a materia stampata, u filmu di a capa d'inchiostro off, a bassa resistenza di stampa di a piastra Ps è e differenze in a durezza di u rivestimentu di altri prudutti.

Dui, stampa inchiostro decolorization principiu strumentu usu-risistenti: inchiostro stampa decolorization strumentu usura-risistenti à traversu u attritu trà l 'uggettu misurata è carta daolin biancu à determinà a so resistenza usura è gradu decolorization.

Strumentu resistente à l'usura di decolorizazione di stampa di tinta in cunfurmità cù u standard naziunale GB7706 in linea cù i standard JIS5701 è ISO9000.

U bloccu di attritu hè un muvimentu alternativu horizontale lineale;

A corsa hè di circa 60 mm.

Caccià u corpu di attritu suprana cu carta daolin biancu pigghiari la lunghezza è larghezza di 50mm × 230mm, fissu nant'à u corpu di friction suprana (corpu gomma biancu).

Trè, tappe di funziunamentu di l'instrumentu resistente à l'usura di decolorazione di stampa di tinta:

  1. Fixà a mostra testata nantu à a tavola di frizione più bassa.

2. U attritu supranu cupertu cù carta daolin biancu hè passatu è fissu nantu à u bracciu di trasmissioni, nantu à quale un pesu hè postu.

Open calculator small box, ponu stabilisce u numeru di selezzione di attritu, a velocità di attritu 21, 43, 85, 106 ponu esse aghjustate quattru tipi di velocità.

3, appughjà 0N / OFF interruttore, tandu u numeru di attritu à u numeru stabilitu di stop automaticu.7


Tempu di post: 23-aug-2021