Borsa di carta kraft

In a sucetà muderna diversificata, i standard di vita di e persone sò in constantemente migliurà.In u nostru tempu liberu in a nostra vita di ogni ghjornu, andemu ancu à cumprà cù trè o cinque amichi, cusì i sacchetti di shopping sò diventati una necessità di a vita.

Quandu andemu à cumprà in u supermercatu, generalmente purtemu un saccu di carta kraft cun noi, chì ùn hè micca solu cunvene, ma ancu risparmià soldi.

Unu hè a so prutezzione ambientale.Indipendentemente da a materia prima utilizata in a produzzione o in u prucessu di produzzione, hè un pruduttu senza gustu è senza effettu tossicu, per quessa hè sempre statu un materiale assai populari favuritu di l'ambiente.Soprattuttu avà chì u cuncettu di prutezzione di l'ambiente è di riduzzione plastica hè vigorosamente promossi, chì li face occupà una pusizione assai grande in a cumpetizione di u mercatu.

U sicondu hè una forte stampabilità.Perchè u saccu di carta kraft stessu hè culurita quandu hè pruduciutu, quandu si stampa, hè solu bisognu di stampà un bellu mudellu per avè un bonu effettu, chì ùn pò micca solu riduce u costu di stampa, ma ancu riduce u tempu di stampa.

I sacchetti di carta Kraft anu un bonu rendimentu ambientale, ùn sò micca tossichi è senza gustu, è ponu esse riciclati, chì ponu belli megliu u nostru ambiente.Pruprietà di stampa di sacchetti di carta kraft.I sacchetti di carta Kraft ùn anu micca bisognu di stampa in piena pagina, solu linee simplici ponu fà mudelli squisiti, è l'effettu di imballaggio pare più altu di i sacchetti di plastica.À u listessu tempu, u costu di stampa di u saccu di carta kraft hè ridutta, è u ciculu di produzzione è u costu sò ancu accurtati.U funziunamentu di trasfurmazioni di sacchetti di carta kraft, carta kraft hà certu cushioning, resistenza à caduta, bona rigidità è bona cushioning, è ponu esse riutilizzati.

Allora si site interessatu à i nostri prudutti,ùn esitate à mandà un missaghju.IPruvate u mo megliu per a cooperazione cun voi.

图片1


Tempu di Postu: Apr-15-2022