Vasu di vetru sigillatu

Cum'è i cunsumatori paganu più è più attente à a salute, a ghjente paga più attente à s'ellu i materiali utilizati in a scatula di preservazione sò sani, igienici è sicuru.

U vasu di vetru sigillatu hà una resistenza à u calore, una alta trasparenza è una bona capacità di sustene u cambiamentu bruscu di temperatura.

图片1

Prestazione:

I vasi di vetru sigillati sò generalmente trasparenti o traslucenti.In questu modu, a ghjente pò facilmente cunfirmà u cuntenutu di a scatula senza apre a scatula quandu l'utilizanu.

Resistenza à u calore: I requisiti per a resistenza di u calore di u crisper sò relativamente alti.Ùn si deformarà in acqua d'alta temperatura è pò ancu esse mette in acqua fogera per disinfettà.U primu push borosilicate Pyrex fattu di scatula preservazione, micca solu resistenza à a temperatura alta, ancu s'è u cambiamentu di temperatura 120 ℃ ùn hè micca prublema.

Sigillatura: Questa hè a cunsiderazione primaria quandu sceglite un vasu sigillatu.Ancu se diverse marche di prudutti ponu esse sigillate in modi diffirenti, un eccellente sigillatu hè necessariu per l'alimentu di memoria per stà frescu per un bellu pezzu.

U tank sigillatu hè fattu di materiale di vetru, chì hè resistente à a corrosione è senza gustu.Hè soprattuttu bè per mantene l'alimentu seccu è frescu.

Cumu apre un vasu di vetru sigillatu di fruttu: Ci sò trè metudi.Prima, girate l'buttiglia cù u beccu di fronte è tocca u fondu cù a manu uni pochi volte.Allora u tappu serà facilmente svitatu.Siconda, mette una piccula quantità d'acqua calda in a pignatta (presta attenzione à a bocca di l'buttiglia), ferma per uni pochi di minuti è poi sguassate.Terzu, aduprate un ughjettu duru per chjappà a bocca di a buttiglia, è svitate u tappu dopu à sente u sonu di liberazione di gas (ma relativamente periculosu, micca cunsigliatu).


Tempu di Postu: Aug-31-2022