Hè cusì ch'elli facianu tappi d'aluminiu

In l'ultimi anni, i tappi di buttiglia d'aluminiu sò sempre più utilizati in a nostra vita di ogni ghjornu, in particulare in l'imballaggio di vinu, bevande è prudutti medichi è sanitari.

U tappu di buttiglia d'aluminiu hè simplice in apparenza è fine in a produzzione.A tecnulugia di stampa avanzata pò scuntrà l'effettu di un culore coherente è un mudellu squisitu, chì porta una sensazione visuale elegante à i cunsumatori.Inoltre, u tappu d'aluminiu hà ancu una bona sigillatura, pò scuntrà a sterilizazione di cucina à alta temperatura è altre esigenze speciale.Dunque, u rendiment hè superiore è largamente utilizatu.

图片1

I tappi di buttiglia d'aluminiu sò soprattuttu trasfurmati in a linea di produzzione cù un altu gradu d'automatizazione, cusì a forza, l'allungamentu è a deviazione di a dimensione di u materiale sò assai strette, altrimenti pruducerà cracke o curve durante a trasfurmazioni.

A prucedura generale hè divisa in i seguenti passi:

Stampa a piastra d'aluminiu-U primu stretchu-U secondu è u terzu stretch-side cut-À a cima di u zigrinu-Plus u liner-Packing.For a categuria di bevande video di u coperchiu hè megliu a prova di falsificazione. Questu pò assicurà assai a sicurezza alimentaria. .Per i tappi d'aluminiu duvemu pagà più attente à i paràmetri tecnichi. Diferente materia prima diversa costu, avemu principarmenti aduprà 5052 3105 8011.

Riguardu à u spessore di a piastra d'aluminiu, di solitu usemu solu una piastra d'aluminiu di 0,19-0,25 mm. Di sicuru, selezziunà u grossu di a piastra d'aluminiu secondu u requisitu di i dettagli di u cliente. Se vulete sapè più nantu à i tappi di bottiglia, pudete seguità u nostru magazinu. presentà altri prudutti a prossima volta, per piacè aspettatevi.


Tempu di Postu: Aug-12-2022