L'industria di imballaggio dopu l'epidemie

Dapoi u focu, u 35 per centu di i cunsumatori in u mondu anu aumentatu l'usu di i servizii di consegna di cibo in casa. I livelli di cunsumu in Brasile sò sopra à a media, cù più di a mità (58%) di i cunsumatori chì sceglienu di cumprà in linea. L'indagine hà ancu dimustratu chì 15 per centu di I cunsumatori in u mondu ùn aspettanu micca di vultà à l'abitudini di shopping normali dopu à u focu.

In u Regnu Unitu, uplasticaL'impositu, chì entrerà in vigore in aprile 2022, hè prupostu di impone una tassa di £ 200 ($ 278) per tonnellata nantu à l'imballaggi di plastica cù menu di 30 per centu di plastica riciclata, mentre chì parechji altri paesi, cumprese a Cina è l'Australia, passanu a legislazione per incuragisce a riduzzione di rifiuti. L'Esperti cunfirmanu chì i pallets sò a forma di imballaggio preferita di l'alimentu prontu per i cunsumatori in u mondu (34%).

In u Regnu Unitu è ​​​​u Brasile, i pallets sò stati favuriti da 54% è 46%, rispettivamente.

Inoltre, l'articuli più populari trà i cunsumatori glubale sò sacchetti (17 per centu), sacchetti (14 per centu), tazzi (10 per centu) è POTS (7 per centu).

Dopu a prutezzione di u produttu (49%), u almacenamentu di u produttu (42%), è l'infurmazione di u produttu (37%), i cunsumatori glubale anu classificatu a facilità d'usu di i prudutti (30%), u trasportu (22%) è a dispunibilità (12%) cum'è u primu postu. priurità.

In l'ecunumie emergenti, a prutezzione di i prudutti hè di particulari preoccupazione.

In Indonesia, Cina è India, u 69 per centu, u 63 per centu è u 61 per centu rispettivamente anu datu a sicurità alimentaria una priorità.

Una di e sfide maiò per l'ecunumia circular di imballaggi alimentari hè a mancanza critica di forniture di materiali riciclati appruvati per l'usu in l'imballaggi alimentari.

"I materiali chì ponu esse utilizati, cum'è RPET, ùn sò micca stati utilizati à grande scala".

U focu hà ancu aumentatu a preoccupazione di i cunsumatori nantu à a salute, cù u 59% di i cunsumatori in u mondu cunsiderendu a funzione protettiva di l'imballaggio più impurtante dapoi u focu.imballaggio plasticuhè attualmente una "necessità inutile".

L'indagine hà ancu dimustratu chì u 15 per centu di i cunsumatori in u mondu ùn aspettanu micca di vultà à l'abitudini di shopping normali dopu à u focu. .


Tempu di post: 26-May-2021