U prucessu di pruduzzione è u flussu di coperchio di stagno

Copertura in lattahè un tipu di prudutti di metallu cù e caratteristiche tecnulugia tradiziunali, u so prucessu di pruduzzione hà bisognu à passà per parechji prucessi, cumpresi forgiatura, taglio, stampatura, lucidatura è cusì.
A tappa di stagnata hè principalmente fatta di rame, stagnu, zincu è altri metalli cum'è materie prime.Dopu u trattamentu di riscaldamentu è di rinfrescante à alta temperatura, si forma a tapa cù una durezza alta è una struttura solida.
A fabricazione di coperchi di stagno richiede abilità è sperienza, è l'artighjani utilizanu una varietà di arnesi per compie u prucessu.U primu passu hè di selezziunà a materia prima ghjusta, dopu tagliate è pressu a foglia di rame à a dimensione desiderata è pressu in a forma ghjusta attraversu una stampatrice.Hè tandu forgiatu scalendu a foglia di ramu à alte temperature è furmale cù arnesi cum'è un martellu per ottene l'aspettu è a durezza desiderata.
Duranti u prucessu di pruduzzione, l'artighjani anu bisognu di prestu attenzione à u cuntrollu di a temperatura è a forza per assicurà a qualità è a fermezza di u pruduttu.Infine, a superficia di a tapa hè pulita è pulita per fà più brillanti è più ornamentali.
A219
Copertura in lattahà un altu valore d'usu è u valore di cullizzioni, è u so craft tradiziunale riflette ancu un tipu di eredità culturale è precipitazione storica.Cù u sviluppu di l'industrializazione muderna, a prutezzione è l'eredità di l'artighjani tradiziunali diventanu sempre più impurtanti, è duvemu rinfurzà a prutezzione è l'eredità di sti crafts.


Tempu di posta: 03-03-2023