Cunsiglii per apre una buttiglia di vinu

Davanti à una buttiglia di vinu chì si adatta à u vostru gustu, site digià impaziente di pruvà ?Aprite a buttiglia è beie avà.Ma cumu apre a buttiglia?In fattu, l'apertura di una buttiglia hè una azzione prudente è elegante, è hè listatu cum'è unu di l'etiquette di vinu.

Siccomu i buttigli di vinu sò spessu cuperti di metalli o di plastica, un apri buttiglia praticu hè essenziale se vulete apre una buttiglia di vinu elegantemente.

I vini fermi è spumante anu metudi diffirenti di apertura secondu u tipu di vinu.

Passi per apre una buttiglia di vinu tranquillu:

1. Pulite prima a buttiglia di vinu, dopu aduprate u cultellu nantu à l'apributtiglia per disegnà un cercolu sottu à l'anellu a prova di perdite (a parte in forma di circhiu chì sporge da a bocca di l'buttiglia), tagliate u sigillo di a buttiglia, è ricordate micca di vultà. a buttiglia di vinu.

2. Pulisce a bocca di l'buttiglia cun un pannu o una tovagliola di carta, poi inserisci a punta di l'auger di u cavatappi verticalmente in u centru di u cork (se u trapanu hè stortu, u cork sarà facilmente tiratu), girate lentamente in u sensu orariu. è trapanu in u sugheru inghjustu.

3. Mantene a bocca di l'buttiglia cù u bracket à una estremità, tira l'altra estremità di l'apre di l'buttiglia, è caccià u cork fermamente è dolcemente.

4. Ferma quandu vi sentite chì u sugheru hè per esse tiratu fora, tene u sugheru cù a manu, scuzzulate o girate delicatamente, è sguassate u cork.

Passi per apre una buttiglia di vinu spumante

1. Mantene u fondu di u collu di l'buttiglia cù a manu manca, è a bocca di l'buttiglia hè inclinata 15 gradi.Cù a manu diritta, caccià u sigillo di piombo di a bocca di a buttiglia, è torce lentamente u filu à a bocca di serratura di a tappa di a rete di filu.

2. Per prevene u cork di rimbalzà per via di a pressione di l'aire, pressu cù e mani è copre cù un napkin.Supporta u fondu di a buttiglia cù l'altra manu è gira lentamente u cork.A buttiglia pò esse tenuta un pocu più bassu, chì serà più stabile.

3. Se sente chì u sugheru hè vicinu à esse imbuttatu à a bocca di l'buttiglia, basta à spinghje a testa di sugheru ligeramente per fà una lacuna, perchè u diossidu di carbonu in a buttiglia di vinu hè liberatu pocu à pocu à l'esternu di u buttiglia, e poi in silenziu.Tira u sugheru.Ùn fate micca troppu rumore.

Di sicuru, apre una buttiglia di vinu spumante, in particulare champagne, scuzzulate a buttiglia di champagne è spruzzate e bolle hè un effettu drammaticu in u banquet di celebrazione.Ancu s'ellu pò aghjunghje una atmosfera festiva, hè inevitabbilmente gastru è pocu prufessiunale.Ci hè un altru modu per apre a buttiglia di champagne.Si dice chì in u periodu Napoleonicu, quandu l'armata torna da u campu di battaglia triunfante, i suldati piglianu u champagne da a folla chì si riunì per celebrà, è quandu eranu entusiasmati, pigghianu direttamente u sabre chì portavanu è tagliatu u champagne.Cork, creendu cusì una tradizione fiera di apre a buttiglia cù un sabre.

图片1


Tempu di post: 26-May-2022