Perchè i buttigli di sake sò basicamente verdi, i buttigli di birra sò principalmente marroni, è i buttigli di vinu di risu sò basicamente di plastica?

Avete nutatu chì i buttigli di sti trè vini sò diffirenti ?

Sake - basicamente buttiglia di vetru verde

Birra - a maiò parte di buttigli di vetru marroni

U vinu di risu - basicamente buttiglia di plastica, cù parechji culori.

U culore di a buttiglia di vetru cambierà secondu u cuntenutu di ferru diffirenti durante u prucessu di fabricazione, ma hè basicamente blu.

Sake appartene à u vinu distillatu, è a luce di u sole hà pocu effettu nantu à a so qualità, per quessa, hè bonu per utilizà buttigli di vetru di ogni culore.

Prima di l'anni 1990, i buttigli di sake trasparenti eranu sempre usati.Pudemu vede stu tipu di buttigli di sake se guardemu filmi precedenti o drammi TV.Tuttavia, in 1994, unu di i dui cumpagnii usatuvetru verdebuttiglieper a prima volta per via di a so parte di mercatu.Questa era una strategia di marketing assai riescita à quellu tempu, perchè u verde simbulizeghja "verde", "salute", "amichevule per l'ambiente", etc., è a pupularità hè cresciutu dopu à a lista.In seguitu, ogni impresa di sake hà seguitu l'esempiu è hà cambiatu a buttiglia di vinu trasparente in una buttiglia di vinu verde.

A selezzione di buttigli di vetru marroni per a cerveza hè strettamente ligata à a cumpusizioni di a biera.A biera appartene à u vinu fermentatu, è i so cumpunenti principali, u lupulu, si deterioranu quandu sò esposti à u sole.Per quessa, per impedisce a birra da deterioramentu, i buttigli di vetru marroni cù un forte effettu di filtrazione deve esse usatu. Dapoi u vinu di risu cuntinueghja à fermentà dopu à mette in buttigli di vinu, è u diossidu di carbonu serà pruduttu durante a fermentazione, chì pò purtà à gas. splusione.S'ellu hè imballatu in buttigli di vetru, serà assai periculosu in casu d'esplosione di gas, cusì i buttigli di vinu di risu sò buttigli di plastica.

Inoltre, per prevene l'esplosione di gas,buttigli di plasticadi u vinu di risu sò diffirenti di i buttigli di vetru in u disignu è ùn sò micca cumpletamente sigillati.

Perchè i buttigli di sake sò basicamente verdi, i buttigli di birra sò soprattuttu marroni, è i buttigli di vinu di risu sò basicamente di plastica


Tempu di Postu: Dec-03-2022