Cunniscenze relative à a capsula di vinu

Prima di apre una buttiglia di vinu, a prima cosa hè di apre a capsula, in generale hè più interessata à u vinu è a buttiglia di vinu, ma ignora a cunniscenza di a capsula di vinu, a capsula si riferisce à u sigillo di plastica di a buttiglia di vinu, generalmente usa u vinu di sughero. per i sigilli, dopu chì u plug sigillarà in u sigellu di buttiglia nantu à una strata di plastica, U scopu principale di sta strata di sigillo di buttiglia di plastica hè di impedisce chì u cork si muffa è di mantene a bocca pulita di a buttiglia.In quantu à l'urìgine di sta strata di tappu plastica, perchè a sigillatura di a buttiglia di plastica hè una tecnulugia di sigillatura termale, riscaldandu a bocca di a buttiglia di film plastica, sò generalmente meccaniche automatiche.

图片1

Capsule sò spartuti in capsula PVC, capsula stagno, capsula aluminium, capsula plastica aluminium, differente capsula hannu differente materiali è differente price.What sò i funzioni di capsula vinu?

1. Sugheru protettivu:

Ancu s'è u novu mondu hà digià avviatu a tendenza di u spinu spirale, ma deve ammette chì in i tappi di buttiglia di vinu, u cork hà sempre cuntatu una grande proporzione.U vinu sigillatu cù u cork inevitabbilmente pruducerà un certu gap, cù u tempu, u vinu hè faciule d'oxidà.A capsula di vinu prutege u cork da a contaminazione di u cork senza cuntattu direttu cù l'aria.

2. rende u vinu più bellu :

Cù l'eccezzioni di i tappi protettivi, a maiò parte di a capsula di vinu hè fatta per l'apparenza.Ùn servenu micca veramente un scopu, solu per fà u vinu bellu.Una buttiglia di vinu senza capsula pare ch'ella ùn hà micca vestiti, è i tappi nudi spuntanu stranamente.

Tuttavia, a volte vedemu vini senza capsula di vinu.Quessi vini sò o vini cumplessi, strutturati è stabili, chì necessitanu di l'ossigenu per maturà lentamente à traversu u cork.O un vinu di u mondu novu cù un aspettu innovativu, una buttiglia chjara, una etichetta simplice è rinfrescante, è un tappu pulitu.

Attraversu questa breve introduzione di tappi d'aluminiu, avemu più capiscitura di a capsula di vinu, a prossima volta bevemu vinu per osservà attentamente, forse ci sò scuperte inaspettate!


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022