U vinu usa tappi di buttiglia anti-furtu d'aluminiu per vantaghji

Comu tutti sapemu, i buttigli di vinu sò generalmente imballati cù tappi,Ma dapoi u 1984, quandutappi d'aluminiuper u vinu sò stati sviluppati, sempre più pruduttori di vinu cuminciaru à aduttàtappi antifurtu d'aluminiu.Attualmente, a vendita glubale di stu tappu di buttiglia hà superatu 1 billion, è u momentu di crescita rapida per parechji anni. I tappi ROOP d'aluminiu anu rimpiazzatu gradualmente u mercatu di cork cù i so vantaghji.

vantaghji 11. sigillatura prestazione

Parechje persone pensanu chì u megliu modu di mantene u vinu era di utilizà un tappu, Conducente à u sviluppu di u vinu è l'invechjamentu. stopper ideale deve esse unu cun stabile bassa o permeabilità zero.I tappi più cumunimenti usati in l'industria di u vinu anu una trasparenza troppu o inestabile.È ci sò errori in diverse bocche di buttiglia, è una diversa elasticità di u sugheru porta à diversi gradi di sigillatura. Rivestimentu di copertura d'aluminiu antifurtu cù materiale di sigillatura speciale, a so bassa permeabilità è e caratteristiche di permeabilità zero impediscenu efficacemente l'ossidazione di u vinu in a buttiglia, hè u vinu per mantene frescu è fruttu.

2. Facile à aduprà

A tappa d'aluminiu antifurtu hè faciule d'apertura, ùn hè micca bisognu di strumenti speciali, u vinu in bottiglia ùn hè micca beatu una volta, cù a tappa d'aluminiu anti-furtu hè simplicemente strettu.

I sperti anu tastatu più di 40 vini, ognunu sigillati in una di quattru forme, è qualificatu 21 cù LIDS d'aluminiu antifurtu favorevule.


Tempu di Postu: Dec-12-2022