Sapete cumu rimette u tappu di vinu russu ?

Se u vinu russu hè fattu cù un pocu driver, ci saranu buchi lasciati da u cacciavite nantu à usugheru di lignuin generale.Se u pirtusu hè troppu prufonda è hè stata penetrata, ùn hè micca cunsigliatu per rinvià u cork di lignu, perchè l'aroma di vinu russu volatilizà da i buchi in i tappi di lignu.

Se u cork ùn hè micca perforatu, pudete turnà usugheruè inserisci l'estremità esterna originale in a bocca di a buttiglia.Di solitu, u cork ùn hè micca un cilindru regularmente, ma un conu.Basta à inserisce a piccula punta in a bocca di a buttiglia.Attenti à ùn mette a buttiglia di vinu à l'inversu, altrimenti i chips di legnu lasciati dopu à l'apertura di a buttiglia ponu scorri in a buttiglia.

Se sente chì l'estremità esterna ùn hè micca pulita, pudete cutà un pocu di l'estremità uriginale cù un cuteddu, vale à dì, tagliate ligeramente l'estremità tirata.Attentu à ùn lascià chjappi di legnu.Personalmente, hè cunsigliatu chì u vinu deve esse beie à un tempu dopu avè apertu l'buttiglia.

Se u vinu ùn pò micca esse bevutu, u tappu di lignu originale ùn deve esse usatu, ma u tappu di vinu russu speciale deve esse usatu, chì ùn pò micca solu priservà l'aroma di u vinu russu, ma ancu assicurà a limpezza è l'igiene.

U vinu russusugherupò esse rimettite à l'inversu.A manera più sèmplice di ripiglià u cork di vinu rossu hè di mette usugheru di lignudaretu.Ancu s'ellu sta fine hè luntanu da u licore di vinu russu, ci saranu tracce lasciate da l'apre di buttiglia, ma ùn si gonfia, perchè pò esse mette in a buttiglia di vinu russu.

u sugheru di vinu rossu torna


Tempu di Postu: Nov-05-2022